tirsdag 2. juni 2015

S T R E S S


MOFFELITEN ER STREEEEEESSET!!!
I tillegg til at jeg er ganske sent ute med å få ferdig gavesmykkene som skal sendes til dem som har deltatt i sitatkonkurransen, har også ryggen låst seg. Jeg har hatt problem med å både sitte og stå. Jeg regner med at det kanskje er en muskel som har strammet seg, eller et eller annet med ryggraden. Det har vært vondt en uke nå og det er derfor jeg er så stresset. Ryggen kan jo ha låst seg pga at jeg er stresset også.

I tillegg til disse smykkene (heldigvis bare 4), har jeg hatt et par oppdrag på smykker til bryllup og pga synet, har jeg slitt litt med å få til disse, men de er nå klar for utsendelse og drar avgårde med Posten i morgen, hvis jeg klarer å komme meg avgårde.

SITATSMYKKENE
Dette har vært en smule flaut. Jeg hadde gjort alle klare og skulle til å forsegle baksiden også klarer jeg altså å bruke LIM i stedet for forsegling. Snakker om å være forvirret. Enden på visen er at jeg må gjøre dette på nytt igjen og det viser seg at jeg er tom for kvadratiske cabochoner. De kom heldigvis i posten i dag.

Ikke nok med at jeg rotet det til. Jeg klarte også å bruke opp x-antall fotopapir, da limen som jeg bruker, reagerte på papiret og så stresset som jeg er nå, tenkte jeg ikke over det før det hadde gått 1 uke. Etter å ha rast inn til sentrum for å få tak i riktig sort papir, kom jeg hjem bare for å oppdage at printeren var gått tom for en fargepatron.

Det bar avgårde igjen og jeg fikk kjøpt meg en patron. Etter 2 dager med å printe ut 1 000-vis av ark. Det føltes hvertfall sånn, gikk en annen fargepatron tom og jeg måtte avsted IGJEN! Nå har jeg limt cabochonene og de skal ligge og tørke til i morgen, før jeg kan se om det har blitt en ny reaksjon. Jeg vet ikke helt hva det er som gjør det. Det har aldri skjedd før. Nå er jo firkantete cabochoner litt vanskelige å få plassert over bildene, da de har en tendens til å gli og da er det forsølving med en eneste gang.

Jeg håper virkelig at det blir iorden nå, før jeg hopper ut fra altanen og i hodet på naboen under, mens jeg jodler og spruter lyn og torden.

Hvis det er noen som har noen ekstra hender og gjerne et hode også, å låne meg, kan dere melde dere her.

Alt mottas med takk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.