tirsdag 16. juni 2015

Litt nytt til ferien

I dag har det vært pakker opp og i mente. Jeg var nede på Meny og hentet hele 5 pakker; 2 fra Ellos, 1 fra Zalando og 1 fra LaRedoute. Det var en jakke, 2 par sko, parfyme og ny lommebok til milliardene. Hihi.

Neida, det finnes ingen milliarder å gjemme i lommeboken her i huset, men her er bildene av denne gangens shopping + et smykkesett som jeg laget til meg selv og som jeg skal bruke i ferien.

I know. Dere venter på smykkene som jeg har lovet. Jeg har en gjenstridighet igjen og denne gjenstridigheten er virkelig gjenstridig. Den vil bare ikke bli ferdig, but I'm not beaten yet. Nå ligger det to av samme slaget til tørk og jeg skal nok få det til, selv om jeg har brukt x-antall limflasker. Jeg har ingen problem når det gjelder de runde cabochonene, men når det kommer til de firkantete, er det rett og slett litt av et mareritt.

Jaja, mens cabochonene ligger til tørk, kan dere jo se litt på dagens shoppingresultat.

Feriens godlukt
Gode sko må til...
Sommerjakke må man også ha

Man må jo ha litt nye smykker til ferien...

Love Moschino lommebok

I morgen er det på tide med en operasjon til. Denne gangen er det jekselen sin tur. Jeg er ikke nervøs da jeg ikke kommer til å huske noe fra operasjonen i det hele tatt. Min kjære skal være med for å passe på at jeg oppfører meg sånn nogenlunde dannet. Når man blir dopet, vet en jo aldri hva en kan finne på. Hihi..

Ha en fortsatt kjempefin tirsdagskveld og leter du etter sommeren lenge nok, finner du den sikkert §:o)

1 kommentar:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.