søndag 25. september 2011

Bildene av Märtha Louise

Vår flotte Prinsesse Märtha Louise har fylt 40 år. Gratulerer med overstått  Jeg kikket gjennom portrettserien av henne som låg ved en artikkel i BA i dag. Det er synd å si det, men jeg synes at bildene som ble tatt av henne med og uten herr Behn var en smule dårlige.
http://www.ba.no/bilder_video/article5749212.ece

Nå er jeg ikke profesjonell fotograf. Langt derifra, men jeg fant en del feil som jeg beit meg merke i. Det var ikke så mange, men halve møbler, skeiv bakgrunn samt gardiner som er delvis inne i bildet, syntes jeg såg rett og slett rart ut. Kanskje jeg er vel pirkete nå, men jeg har drevet litt fotografering opp gjennom årene og likte ikke det jeg så der. Det er sikkert flere som har andre meninger og det er jeg glad for, men dette er jo bare hva jeg synes.
Ellers er Märtha Louise en flott kvinne som tør å stå for det hun mener trass i all kritikken hun har fått.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.