onsdag 28. september 2011

Stor dag

Idag blir en stor dag. Endelig er flyttingen innen rekkevidde. Fra og med i dag vil jeg befinne meg i en fjellside på Nesttun. Gleder meg enormt. Jeg skal ta en del bilder av leiligheten og legge dem ut her, så følg med følg med.Nå blir gamleleiligheten bare et arbeidssted hvor jeg pakker ned tingene mine og kaster det jeg ikke skal ha.
Det blir rart å flytte. Jo eldre en blir, jo lengre tid tar det å omstille seg.
Derimot skal det bli godt å komme seg vekk fra alle dauingene som bor her. Av 6 stykker som bor her, er 3 narkomane. Den siste tiden har det vært et par tilfeller av høylytt krangling dem imellom samt at jeg har funnet brukte heroinsprøyter på plassen utenfor. Gud, hvor godt det skal bli å kunne sette nøkkelen i døren for siste gang og reise ned til BBB for å levere inn nøklene.  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.