torsdag 15. september 2011

En mindre

Så forsvant en katt til. Denne gangen var det Simba som fikk lov til å sovne inn. Jeg gruet meg litt til å være med på dette, men det gikk overraskende bra. Hadde en liten klump i halsen, men den gikk fort over. Desverre var han full av kreft, så det var på tide.
Nå er det bare 4 igjen av totalt 7 katter. Det er godt at det minker.

Nå er flyttingen begynt å røre på seg. I kveld ble tv'en fraktet til den nye leiligheten og i helgen forsvinner madrassene og sofa-gruppen. Nedpakkingen foregår for fult, men jeg må ha litt flere flyttekasser. Er nøye på hva jeg pakker hvor. Da blir det mye lettere å finne frem det jeg skal ha.

Grunnen til at flyttingen har tatt så lang tid, er at vi velger å kjøre flyttelasset selv. Vi sparer vèl 10 000,- på å gjøre det selv. Vi er i "besteforeldre-alderen" og folk på vår alder skal ta seg god tid.

Er begynt å få smykkelagings-abstinenser. Smykkedelene mine har vært nedpakket ganske lenge nå, og jeg gleder meg til å gå igang igjen. Desverre blir det ikke verksted på meg enda. Vi er nødt til å bruke boden oppe til lagringsplass, men så lenge det er liv er det håp, som man sier.  §:o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.