torsdag 29. september 2011

Endelig på plass

Dette er min første dag i den nye leiligheten. Det er en ubeskrivelig deilig følelse. Desverre kan jeg ikke legge ut bilder av leiligheten enda pga et enormt kaos, men bilder vil komme etter hvert. Her er hvertfall bilder av den gamle og den nye utsikten.

Gamle utsikten
Nye utsikten
Nye utsikten

Litt forskjell ikke sant?
Tror jeg har vært litt flink i dag. Har vasket og ryddet kjøkkenet samt pakket ut 2 flyttekasser.
Jeg sitter nå ute på terassen og blogger. Jeg er sikker på at det er 21 plussgrader her ute. Fantastisk deilig. En annen ting som føltes deilig, var da jeg våknet i dag tidlig med sol i ansiktet. Det er lenge siden jeg våknet med et smil. §:o) Gledet meg til å ta fatt på dagen. Til og med rengjøringen i dag var gøy.
I kveld skal vi en tur på Ikea for å fikse delen som ikke passet i nattbordet samt kanskje kjøpe lamper til å ha på nattbordene. Senere blir det 2 saueskinnstepper til å bruke som sengeforleggere. Det blir deilig å sette føttene nedpå om vinteren. I tillegg skal vi få opp gardiner. Hele soverommet er i hvitt og veldig romantisk. Skal legge ut bilde her nå rommet er klart.
Elsker livet akkurat nå  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.