fredag 30. desember 2011

Gavekortet fra Panduro

Jeg satt meg ned for å lage en shoppingliste i nettbutikken til Pandurohobby. Jeg tenkte at jeg skulle bruke gavekortet som jeg fikk til jul. Siden jeg ikke fant ut hvordan man kunne bruke dette på nettsiden deres, sendte jeg en mail for å få informasjon om dette.
Svaret jeg fikk var helt utrolig: Jeg må sende gavekortet inn til hovedbutikken i Norge slik at de kan registrere kortet på meg som kunde.
Synes det er litt bakstreversk. Jeg sender IKKE fra meg dette kortet under noen omstendigheter. Jeg har jo sett mange nettbutikker der du kan registrere gavekortet uten at du behøver å sende det inn. Nå er det ikke første gangen jeg har hatt problemer med nettbutikken til Panduro. Jeg har jo skrevet om den i et tidligere innlegg, der jeg var temmelig frustrert over leveringsmetoden til butikken. Jeg var da nødt til å reise èn mil til utleveringsstedet og èn mil tilbake igjen med flere buss-skift.
For å mottat pakker nå, må jeg få de til å sende dem til Rosendal, slik at min mor kan hente dem for så å sende pakkene til min adresse i Bergen.

Siden opplegget til Panduro er SÅ bakstreversk, vurderer jeg nå å slutte og kjøpe varene deres over internett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.