søndag 4. desember 2011

Vinner av gjettekonkurransen og middag

Vinneren av gjettekonkurransen er nå trukket ut. Den heldige ble Katy24 som vinner 3 par håndlagde øredobber.
Desverre var det ingen av forslagene som var rette, så alle som har gjettet har vært med i trekningen.

Swarvski og seashell

Du kan sende meg navn og adresse  på moffeliten.blogg@hotmail.com, så sender jeg premien så snart jeg har fått dette. Gratulerer så masse.
Det kommer nye gjettekonkurranser, så følg med...
Ellers har vi hatt middagsbesøk av kameraten min i dag. Det var skikkelig koselig. Vi serverte kalkun med tilbehør. Fant ut at det var litt mye med pinnekjøtt nå. I går holdt jeg på å lage marsipankonfekt med dertil hørende søl. Hvis ikke dere har oppdaget det allerede, er melisglasur noe klissete greier. Jeg trillet og trillet. En del ble jo spist under prossessen (smaksprøver må jo til).
Siden vi fikk besøk i dag, fikk vi endelig tatt leiligheten, men nå er alt rotet plassert ute i boden igjen. Føler ofte at vi drar tingene fram og tilbake, men slik blir det vel når man er i utpakkingsprossessen. Nå skal vi ha tak i en reol til å ha på soverommet. Vi har så mange bøker å som vi skal ha plass til. Det kommer også et vitrineskap i stuen. Da regner jeg med at vi tømmer bokkassene.

Koselig med besøk

Hjemmelaget konfekt er godt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.