fredag 23. desember 2011

Kvelden før kvelden (og vinneren av advents-konkurransen)

Ja, så er det like før, som Prøysen sier. Er det ikke rart at vi kaver sånn i 2 måneder for dene ene helgen i året? Selv om jeg gleder meg til julen, må jeg innrømme at jeg ser frem til 2. januar når vi går over til hverdagen igjen og det i tillegg blir lysere for hver dag som går. Nå er juletreet ferdigpyntet og jeg sitter med en rar følelse av at dette treet har vi hatt i et år nå. Det er skremmende hvor fort tiden går. Jeg synes nettopp vi har feiret jul og kastet ut treet, og så har vi plutselig fått det inn i huset igjen...
Forstå det den som kan  o_O
Vel, her er resultatet:

Sage sage...

Treet venter på å komme inn i kroken sin
og bli pyntet...

FERDIG
Dessuten ringte min kusine i dag. Vi hadde en lang, koselig prat. Det var skikkelig gøy. Vi har ikke snakket sammen på mange år. Av og til er det rart hvor langt det er til telefonen. Folk snakker mye om dørstokkmila, men jammen er det noe som heter telefonmila også.
Nå sitter jeg og venter på at jeg skal få lov til å vaske gulvene. Endelig er det noe jeg får lov å hjelpe til med. Mammaen min foretrekker helst å gjøre tingene selv. Da har hun kontroll. Jeg skal kanskje ikke klage på dèt da jeg er like ens selv. Skal helst gjøre arbeidet selv. Da blir det perfekt. Hihi...
Nå er juleantrekket klart. Har fått tak i sko med 11 cm høy hæl. De var store i str. Jeg bruker str 35/36, men etter å ha polstret med halvsåle og hælkappe, sitter de godt på foten.

En skulle ikke tro at slike sko kunne være gode å gå i, men det er de faktisk, til og med for meg som ikke er vant med særlig høye hæler.
Så har jeg ikke glemt å trekke ut hovedvinneren av adventskonkurransen. Det er...
HILDE LARSEN
som vinner et kongekjed-armbånd i ekte sølv.
Gratulerer. Send meg en mail med adressen, så sender jeg gaven rett over nyttår. Siden det var så få med i konkurransen, sender jeg et par øredobber til hver av konkurrentene og ønsker dere en riktig God Jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.