lørdag 31. desember 2011

Nyttårsaften

Ja, så er vi kommet til siste kvelden i 2011. For å være ærlig har jeg aldri likt nyttårsaften. Jeg tenker på alle dem som feirer i kveld og som ikke får oppleve utgangen av 2012. I tillegg er jeg litt pysete. Jeg er litt småredd nyttårsrakettenen, så jeg sitter alltid inne når det smeller som verst. Jeg koser meg heller med en god bok og et krus med gløgg. Jeg har også planer om å redigere litt bilder. Får se hva jeg får til. Her er hvertfall et julebilde av meg selv. Synes det ble veldig bra

Kom dessverre til å kutte for nært hodet, men det får våge seg.

Selv om jeg er pysete når det gjelder nyttårsraketter, har jeg en hund som IKKE er redd i det hele tatt. Tro det eller ei, men lille Oscar liker å stå i vinduet og se på alle "smellepangene". Dette er andre hunden jeg har som ikke er redd for smell. Han bryr seg heller ikke om tordenvær. Det sistnevnte kan bunne i at jeg heller ikke er redd for torden. Tvert imot så ELSKER jeg det og jeg har alltid vært bevisst på at hunden skal ha gode opplevelser når det tordner som verst, det være seg leking eller godbiter. Vi har vært ute og gått tidlig på kveldene på nyttårsaften og det har smelt mye, men Oscaren bare tasser videre, så jeg har vært heldig som har en så modig hund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.