fredag 6. januar 2012

Juksemaker Pipelort

Man må jammen passe på når man handler. Jeg var i en elektrobutikk i fjor for å kjøpe en trådløs telefon til min mor. Da jeg kom hjem og åpnet esken, viste det seg at telefonen var brukt. Det var flere nr som var ringt fra apparatet. Dette reagerte vi på og var borte i butikken og fikk en liten kompensasjon.
Vi var fornøyd med det og tenkte ikke mer på saken. Helt til nå...

Da vi nå skulle sjekke bruksanvisningen siden det var en ting vi ville sjekke, viste det seg at bruksanvisningen ikke stemte med den telefonen vi hadde. Baseenheten var også ulik både telefonen og bruksanvisningen.
For å ha en ting på det rene; dette var nok ikke butikken sin feil
Den personen som hadde kjøpt denne telefonen har antagelig byttet ut håndsettet og lagt det gamle håndsettet nedi esken (med vilje). Det var også løse batteri (antageligvis de gamle). I tillegg var det også en ukjent bruksanvisning som verken passet til telefon eller baseenhet.
Heretter når jeg kjøper ting i elektro-butikker kommer jeg til å sjekke nøye hva som er i eskene før jeg betaler...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.