lørdag 14. januar 2012

Kveldens aktivitet og duppeditter

Ja, sånn kan det gå. Vi skulle egentlig på "Sykehjemmet" for ordne litt i dag, men det ble utsatt. Jeg glemte å ta medisinen min, så vi måtte snu, da vi var hjemme igjen orket vi ikke å komme oss ut igjen.

Jeg har en mengde med kjøkken-duppeditter som står på disken og venter på å bli vasket samt å komme på plass (hvor nå dette måtte være). Etter å ha jobbet meg nedover i kassen er det utrolig hvor mye drit en egentlig samler på. I tillegg har jeg enormt med klær. Tror faktisk at jeg er nødt til å kvitte meg med mer enn hva jeg har lyst til. Er sikker på at jeg kunne fylt dobbelt så mange skap som vi har nå. Spesielt jakker og vesker er det store mengder av, men jeg klarer ikke å kvitte meg med noen.


Jeg har planer om å kjøpe et bladstativ i metall til å ha på kjøkkenveggen. Er det noen av leserne mine som vet hvor man kan få tak i et slikt? Det er så greit til å ha oppskriftsbøker i, som man bruker ofte.

I kveld blir det spillekveld igjen. Denne gangen kommer vi til å ta for oss Jakten på den forsvunnede diamant, og som vanlig hører det med en liten flaske Amarula for å få opp stemningen. Det er faktisk veldig gøy å spille brettspill igjen. Alle spill går jo på data fortiden og jeg er litt for gammel til sånne ting.

2 kommentarer:

  1. Så koselig med brettspillkveld :-)"Diamanten" er favoritten her når tantebarna er på besøk. Kjenner meg forresten VELDIG igjen i dette med å ha for mye ting.. Holder på å pakke NED alt vi eier nå, og lurer på hva vi skal med alt sammen..Ting ting ting. Koslig å lese bloggen din :-)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha Randi. Diamanten har alltid vært favoritten i tillegg til Scrabble og Monopol (som vi forresten fikk tak i, som den gode gamle versjonen før jul). Det er jo så mange spesialutgaver av Monopol nå for tiden, men vi som er litt oppi åra liker den gode gamle versjonen. §:o)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.