søndag 1. januar 2012

Deilig

Åh, så godt å være ferdig med jul og nyttår. Gleder meg stort til å komme tilbake til byen sammen med hunden igjen (håper nå det). Det har vært litt "intensivt" nå i julen og jeg trenger å komme vekk. Slike situasjoner sliter veldig på meg. Skal reise tilbake til byen neste helg. Da blir det fullt kjør med resten av flyttingen og nedvaskingen + at jeg skal hente nøkkelen min hos Pleie og Omsorg samt si opp postboksen min. Posten er av og til gangske rar. Før jeg kunne si opp boksen, måtte jeg betale leie for hele 2012. o_O. Skjønner ikke at det er lov engang jeg...
Skal bli utrolig godt å legge det gamle nabolaget bak seg. Er så glad jeg kommer bort fra dette "Vill Vest-området. For første gang gleder jeg meg til 2012, men bare litt.
Vi har hatt litt problemer denne julen også, men uten at jeg skal utdype dette nærmere for ikke å såre noen, men det er veldig slitsomt å måtte forholde seg til akkurat denne saken. Jeg må innrømme at jeg blir utrolig sliten og oppgitt iblandt, men nok om det. Nå ser jeg bare fremover og gleder meg til å komme tilbake til hverdagen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.