lørdag 7. januar 2012

Tilbake til byen

I morgen bærer det hjem igjen etter julefeiringen. Min kjære kommer og henter meg med bilen. Skal jo tross alt ha julegavene med. Igjen blir det å reise uten Oscar. Det er nå den siste krampeinnsatsen i gamle leiligheten. I uken som kommer blir det å si opp postboksen samt å hente nøkkelen hos Pleie og Omsorg. Videre er det omplanting av alle kaktusene, hvis de ikke har dauet i mellomtiden da. Jeg må sikkert utføre førstehjelp på dem, regner jeg med.
Jeg må en tur til kiropraktor også. Har stivnet totalt i nakke og skuldrer. Det var så vidt jeg klarte å dusje i dag, så her må det behandling til... o_O

Gleder meg til å komme hjem nå. Det blir jo alltid litt konflikter når mor og datter bor sammen over en lengre periode. Det er nok bare naturlig, så det skal bli deilig å få litt privatliv igjen. Nå går det også mot lysere tider selv om det ser ganske håpløst ut i januar. Jeg gleder meg til den 1. "fest-søndagen" som er Fastelavn. Da nærmer våren seg og sneklokkene begynner å dukke opp.

Ha en fin helg alle sammen  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.