torsdag 20. september 2012

Data er noe h.....tes dritt!!!!

Åhhhhh!!!! Jeg er skikkelig oppgitt nå. Jeg har sittet i telefon med DNB hele formiddagen og halve ettermiddagen fordi jeg ikke kommer inn på nettbanken min. Beskjeden jeg får er "This publisher cannot be verified by at trusted source. Code will be registrated as unsigned". Hva i svarte betyr det da???? DNB er ikke noen usikker kilde.
Hittil i dag har jeg vært i kontakt med banken 4 ganger, og det blir vel flere ganger. De har hver gang kommet med nye forslag til løsninger, som ikke virker og jeg har avinnstallert og installert java til øynene går rundt i hodet på meg.

Jeg har annet å gjøre enn å sitte i telefon hele dagen. Det er regninger som det haster med og som jeg har lovet å betale i dag.

Den siste kundebehandleren jeg snakket med sa at jeg hadde fått feil link tidligere, men at linken han sender nå SKAL være den riktige.

Vi får nå se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.