tirsdag 18. september 2012

Vetrinæren ringte i dag...

...De hadde fått svar på biopsien og det bekreftet mine mistanker. Det er kreft han har fått. Heldigvis klarte de å fjerne hele kulen og en del av vevet utenfor. Heldigvis er ikke den kreftformen så agressiv, men det kan dukke opp svulster på andre steder på kroppen.
Jeg må ærlig si at jeg faktisk ikke er lei meg. Han er en gammel mann og så lenge han ikke har smerter, skal han få være her, men når livgnisten har forsvunnet og smertene er for store, er det på tide å trekke ned gardinene.

Vi skal ha det gøy sammen fremover og kose oss så lenge vi kan.


Jeg har ikke sagt noe til min mor om kreften fordi jeg ønsker å spare henne. Stakkar, hun blir SÅ bekymret og redd hvis noen av dyrene er syke. Jeg er glad i mammaen min og synes ikke hun skal bekymre seg om Oscar. Han har det så godt som han har det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.