fredag 28. september 2012

Skammer meg

Nettopp det gjør jeg. Har hatt det så travelt og i tillegg vært litt utafor pga høstværet, men en liten oppdatering må til.

Akkurat nå er det strikking det går i. Har fått strikket ferdig 2 tubeskjerf og 1 par med pulsvarmere. Jeg holder på med pulsvarmere til det rosa tubeskjerfet også. Når disse er ferdige, skal jeg strikke 1 fargesterkt tubeskjerf og et i hvitt pelsgarn. Jeg regner med at de vil komme for salg i nettbutikken en gang i fremtiden.

Alpakka Bouclè

Alpakka Kashmir
Eksklusivt sett til den nette sum av 
kr 600,-

Det hvite settet er som sagt strikket i et utrolig eksklusivt garn til kr 75,-/nøste, men jaggu meg er det mykt, godt og varmt. Dette kommer til å bli MYE brukt iløpet av vinteren.

Jeg skulle ønske at jeg kunne strikke hullmønster og ikke minst AT JEG KUNNE STRIKKE GENSER. Dessverre får jeg det ikke til. Skulle virkelig ønske at jeg kjente noen som kunne hjelpe meg med en forklaring på hvordan jeg strikker genser.

Noen som melder seg...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.