fredag 30. november 2012

Oscar syk igjen...?

Fikk nettopp en telefon fra min mor. Hun fortalte at Oscar virker syk/rar i dag, så nå reiser vi til Rosendal og henter han i morgen. HERREGUD!!! Jeg føler at jeg snart ikke takler mer. Han skulle jo være hos min mor mens vi ordnet til jul. Det skal jo handles julepresanger og hvordan skal jeg klare det når hunden ikke kan være alene hjemme???
Jeg brøt sammen i sted. Jeg har jo ikke så mange krefter lengre. Alt som jeg skal gjøre tar 3 ganger så lang tid nå enn det gjorde før jeg begynte på medisiner. Jeg begynte også å skjelve og strigråt som bare juling. Jeg blir nå låst hjemme og Rolf og jeg må ordne det så godt vi kan når det gjelder kombinasjonen Oscar og gjøremål. Det verste er at Rolf må ta fri fra jobben og han har utrolig mye å gjøre der, så hvordan dette skal gå, vet ikke jeg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.