søndag 18. november 2012

Ukens planer

Denne uken blir full fart. Innimellom alle gjøremålene må jeg finne tid til å stikke oppom legen min eller Haukeland Sykehus (nekter å kalle det sjukehus) for å ta noen blodprøver, som jeg ikke fikk tatt da jeg var hos legen.
I dag skal jeg til sydamen min og få lagt opp noen bukser samt få sydd en liten tøyring i enden av den svarte vinterjakken til Oscar. Denne ringen skal gå rundt halen for å unngå at jakken skal gli opp. Jeg skal også hente ut 2 pakker i dag, hvis jeg får tid etter å ha vært i byen.


Jeg har tenkt på å begynne å kjøpe julegavene nå. Hele gavelisten er så å si komplett, så nå er det bare å gli gjennom butikkene og plukke med seg de tingene man skal ha + litt til meg selv da. Fant noe fint på Elkjøp som jeg skal ha samt at jeg må ha tak i mer blekk til skriveren. Jeg har noen fotokurs-greier som jeg skal kopiere for en fb-venn og da må jo sidene være nogenlunde leselige. Jeg skal også ha med bryllupsbilder opp til Kalvåg da min far og hans kone sikkert vil se disse.

Jeg har allerede bestilt julegaven til min mor. Det blir en original gave i år, så jeg håper hun liker den.
Det er også på tide å gå igang med å lage årets julekort. Jeg lager disse helst selv i Photoshop, jeg synes bedre om å lage hver mottaker sitt personlige kort. Det blir så mye koseligere da. Det har falt bort en del kortmottakere de siste årene, ikke pga dødsfall, men på grunn av at de har sluttet å sende kort. Derfor gidder jeg ikke bry meg med å lage noen til disse.

Jeg skal hvertfall gjøre så godt jeg kan å lage et personlig kort til hver enkelt. HVIS jeg rekker over det da...

Det populære sjokoladekortet.
Har hatt mange bestillinger på dette.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.