torsdag 22. november 2012

Øyebryn og herreskjorter

I dag var siste avtalen før avreisen til Kalvåg. Denne gangen var det øyebrynene som skulle formes. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om resultatet. Det ble også lagt farge på, men den måtte jeg korrigere i ettertid fordi det ene øyebrynet ble mye lysere enn det andre og jeg synes heller ikke at øyenbrynene var like. Det ene er tykkere enn det andre. Jeg lurer på om jeg skal finne en annen salong neste gang. Det går jo ikke an å betale over 400 kroner for noe som man ble misfornøyd med, men kanskje det er jeg som er pirkete. Det satt hvertfall en del folk og ventet på å komme inn, så kanskje de er flinke likevel...?

Her har jeg korrigert fargen

For noen dager siden var jeg med Rolf for å kjøpe herreskjorter. Vi må jo være litt pene når vi skal reise på besøk. Han fikk 3 skjorter til prisen for 2 og det er jo ikke verst. Det jeg synes er dumt med disse herreskjortene er: INNPAKNINGEN. Jeg har ikke opplevd maken. Jeg skulle ha dem i vaskemaskinen og måtte så og si demontere dem. Det var papp og plastikk, papir og ikke minst KNAPPENÅLER. Hva er vitsen med å ha så mye dill rundt og i skjortene? Kan de ikke gjøre slik som på dameavdelinger rundt omkring og rett og slett henge skjortene på stativ? Da er det mulig å få prøvet dem også. Nå må man kjøpe skjorten, prøve den hjemme og evt bytte den i ettertid (hvis man kan det etter å ha brutt forpakningen.

Mye dilldall for å få ut denne skjorten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.