lørdag 10. november 2012

Shopping!!! Og idiotiske hundeeiere

Så har jeg shoppet litt klær til jul. Fikk med meg på en annen blogg om at Lindex har fått inn et ganske stilig sett med klær i Balmain-look. Looken inneholder skjørt, bukser, jakke, veske og ulike topper. Dessverre fikk jeg ikke tak i noen av toppene i den størrelsen som jeg skulle ha, men du verden så stilig jakken og vesken var.

Denne jakken har jeg
Denne har jeg lyst på

Og denne

Denne har jeg

For de slanke...
Disse klærne finner dere på www.lindex.no

Hvis det er noen som vet hvor jeg kan få tak i de to toppene i str L, håper jeg sier ifra slik at jeg kan sikre meg disse.

Jakken og vesken er til jul og jeg fikk også tak i en pen bukse til jul, men den må legges opp litt. Jeg har så forbanna korte bein at jeg nesten ikke rekker ned til bakken når jeg står.

Den er finere enn den ser ut.
Kjøpt hos Kappahl

Jeg falt også for denne genseren, så den har jeg fått på plass i skapet mitt
Kappahl
Denne skal jeg bruke under genseren
Lindex

Jeg må innrømme at av og til er det deilig å bare strø om seg med penger. Hehe.

Det var ikke bare jeg som fikk meg noe nytt - Oscar fikk seg ny regnjakke. Denne er foret og kjempefin. Den han hadde, var så tynn og "vinglete" at han begynte å fryse. Jeg forsøkte også å få tak i strikkegenser til han, men jeg fikk ikke tak i noe som jeg likte. På Bystasjonen var jeg innom en dyrebutikk, men der hadde de bare t-skjorter. Hva i himmelens navn skal en hund med t-skjorter??? De har jo ingen funksjon annet enn å få hunden til å se latterlig ut. De er ikke dukker. Jeg blir ordentlig provosert når jeg ser hunder med klær som eieren har puttet på dem for at de skal se "søte ut". Det finnes ingenting søtt med en stakkars hund som blir tvunget til å gå med idiotiske klær.

 Ikke slik
Ikke slik
Og heller ikke slik

Eiere som kler ut og nedverdiger hundene sine på
denne måten, burde blitt fratatt dyrene.

Men slik
Når klærne har en funksjon, kan de godt
være stilige.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.