fredag 14. oktober 2011

Au!

Himmel og hav så dårlig jeg har vært i dag. Holder på å dø på meg av allergi. Det er nå forbasket at man kan bli så syk av noe så lite som et støvkorn. Etter at vi har holdt på med å sage opp reolene samt at hybelkaninene formerer seg i en skremmende hastighet, har det vært nok støv her til at undertegnede har gått med rennende øyne og nysing hele dagen. Ikke nok med det; jeg klarte å få en låsning i ryggen i tillegg. Jeg klarte å jobbe litt i dag formiddag, etter det var jeg nødt til å ta en pause som endte med at jeg ble liggende flatt i hele dag samtidig som jeg ble surere og surere. Skal bli velsignet godt å komme seg hjem igjen i løpet av helgen. Får ta en telefon til kiropraktoren på mandag. I mellomtiden får jeg proppe meg med smertestillende og allergi-medisin.  §:o(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.