mandag 17. oktober 2011

Så er vi i gang igjen

Med hva da? Spør du kanskje. Joda, nå er konspirasjonsteoretikerne igang med sine utrolige teorier. Denne gangen er det Utøya-massakren som kommer under lupen til disse, hva skal vi si, merkelige menneskene.
Det var skuespillere, Breivik var programmert osv osv. Disse teoriene er jo gangske underholdende da, når man ser bort fra den forferdelige tragedien som hendelsene på Utøya var.
"Vi blir kalt tullinger, men jeg har ennå ikke fått noen intelligent respons fra Norge, som er mitt hjemland. Men denne saken kan ikke bare forsvinne fra min bevissthet". Dette uttaler en konspirasjons-teoretiker til BT i dag. Ja, det er vel ikke så lett å svare intelligent på noe som er så hinsides enhver sunn fornuft.
Hva er det som er i veien med disse folka? Jeg kan ikke fatte at det går an å komme med sånne totalt idiotiske teorier. Det neste utspillet blir vel at det er smurfene som står bak alt det vonde og grusomme som skjer rundt i verden.
Les mer her: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Sprer-ville-teorier-om-22-juli-2593907.html og fortell hva du syns.

Jeg hørte nylig om en amerikansk filmskaper som ville lage spillefilm om massakren på Utøya. Hvorfor det? Hvem hjelper han med en slik film? Sin egen lommebok? Hvorfor skal filmverdenen gasse seg i slike hendelser? Synes at de pårørende nå må få slippe å få kastet medias sendsasjonslyst i ansiktet hele tiden. De har det vondt nok og trenger å få være i fred.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.