søndag 2. oktober 2011

Tilbake igjen

Nå er jeg tilbake i leiligheten min igjen. Kan si med god samvittighet at jeg IKKE synes det er koselig. Det finnes nesten ikke sitteplasser. jeg har en liggestol samt en kontorstol. That's it.
Jeg skal være her til og med tirsdag for å fortsette pakkingen, i tillegg skal jeg krangle litt med postkontorene på Rimi og Sædalen om en pakke som er kommet til feil postkontor. Dette gjelder en pakke som inneholder litt medisiner samt no lite fra Panduro hobby.
Jeg fikk hendemeldingen på mobilen på torsdag og var oppom Rimi Løvås for å ordne med at posten skulle sende pakken dit. Jeg har ingenting i Sædalen å gjøre. Har heller aldri bodd der. Jeg fikk faktisk beskjed om at jeg måtte reise dit for å hente pakken selv. Det får da være grense. Sædalen ligger på andre siden av byen! Det er da for pokker ikke min feil at Posten ikke klarer å levere pakken til riktig adresse. Denne bedriften blir bare dårligere og dårligere når det gjelder kundebehandling.  §:o(((

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.