tirsdag 4. oktober 2011

Dagens gjøremål og langtids ønskeliste

I dag er det virkelig høstvær ute. Kraftig vind og regn. Det er kjempekoselig å være inne på sånne dager.
I dag blir det å rydde ut fra badet. Jeg har fått noen gjenstridige flekker på gulvet fordi jeg var så dum å sette en Vanish Spray flekkfjerner der. Nå er gulvet foran vaskemaskinen full av rosa flekker som det blir en kamp å få vekk. De har trukket inn i gulvbelegget. Får holde på med å gnukke og gni i noen uker, så håper jeg at flekkene er borte.

Jeg har surfet litt på nettet nå for å se om jeg fant en fin veske. De som kjenner meg vet at jeg har totalt veskedilla. Jeg har ingen planer om å kjøpe, det har jeg ikke råd til, men det er lov å drømme. Men HADDE jeg hatt råd, hadde det blitt disse:
Denne

Eller...

Eller aller helst; begge to  §:o)

1 kommentar:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.