tirsdag 18. oktober 2011

Krise!!!!

Nå har virkelig krisa slått til her. Jeg har lagt på meg 4 kg. Tenk 4 KG!!! Har fått akutt depresjon og er skikkelig fortvilet. Jeg er faktisk nødt til å gjøre noe med dette, så fra i dag blir det niks mer impulskjøp, ingen kosemat om lørdagene og ikke mer mat utenom de faste tidene som jeg setter opp, Basta! Nå blir det å spise knekkebrød uten pålegg samt 2 epler for dag. That's it.
Med tid og stunder kommer jeg til å lage en graf som viser vektnedgangen og legge den ut her.
Jeg føler meg ordentlig feit og må innrømme at det kom en liten tåre da jeg oppdaget hva som stod på vekten. Jeg skulle jo ha trimmet, men problemet er at jeg ikke har tid. Drømmen min er å begynne med Zumba, men økonomien setter en stopper for dette. Jeg kommer nok til å bruke den treningsmetoden som jeg brukte sist da jeg gikk ned, nemlig hopping og spretting rundt i huset til musikk i tillegg til at jeg går turer, men det er ikke så mange fine steder å gå tur der vi bor.
Håper jeg klarer dette  o_O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.