fredag 21. oktober 2011

Mysterium

Jeg lurer på hva som egentlig skjer. Det er faktisk så mange som 4 postsendinger som er kommet bort på vei til postboksen min. Det har aldri skjedd før. Adressen er helt rett på alle. Det som er rart er at post som blir sendt til min adresse i Rosendal, alltid kommer frem. Kan det være noen som er litt langfingret et eller annet sted på veien? Det har ALDRI skjedd før. Hadde det vært en og annen sending som ble borte, hadde jeg forstått det, men 4 stykker?!?!. Er lei av å ringe rundt for å etterlyse disse. Det er heller ikke sporing på sendingene, da dette går som brev. Jeg har nå sendt en mail til Posten og bedt de undersøke dette. Heretter blir alle sendinger som inneholder viktige ting sendt til min Rosendal-adresse.


Over til noe annet.
Jeg har gått og lurt på om jeg skulle lage til en adventskalender her på bloggen. Tenkte å ha èn trekning hver dag i desember fram til og med julaften med smågaver som smykker og andre ting, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til. Er det noen som har en løsning? Jeg behøver jo både navn og adresse på den som blir trukket ut, men jeg vil ikke at folk skal være nødt til å legge ut fullt navn og adresse her på bloggen. Kanskje en løsning hadde vært en kombinasjon av kallenavn samt at leseren sender inn navn og adresse på mail...?
Råd mottas med takk  o_O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.