fredag 11. mai 2012

Bilder fra den gang da

Jeg satt og rotet litt i alle bildene mine som jeg har liggende på pc'en. Jeg fant noen som jeg har lyst til å legge ut her. Det er IKKE noe god kvalitet på de 4 siste bildene, men jeg synes de var litt stemningsfulle, så jeg legger disse ut.
Det kommer til å komme en god del sommerbilder fremover. Jeg leeeengter til sommeren med sol og varme. Jeg er så lei dette vestlandsværet at jeg har lyst til å hyle. Det er bare meldt om regn, regn og enda mer regn framover. Jeg tror ikke det er noen som er så værsyk som meg selv. Jeg blir skikkelig deprimert av alt dette trykkende regnet.
Vel, her kommer hvertfall noen bilder. Håper dere liker dem;






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.