onsdag 23. mai 2012

Ferdig

I dag har jeg hatt en tur til kiropraktor. Det var vondt det, men det hjalp utrolig. Nå kan jeg endelig puste normalt igjen.
Å gå til kiropraktor er ikke billig. Jeg betaler 380,- hver gang. Jeg har byttet kiropraktor. Hun jeg har brukt tidligere har vært litt forsiktig med meg. Han nye bøyer og knekker, drar og vrir. Det er utrolig godt når man kjenner at låsningene slipper.


Under oss er det festivitas i dag. Det er antagelig en bursdag som feires. De sitter ute med gitar og har allsang. Synes det er så koselig. Mye bedre enn den ute-støyen som var fra naboen i det strøket jeg bodde sist.
Jeg sliter litt med angst for høye lyder. Det har alltid vært sånn. Helt fra barnsben av har jeg slitt med denne angsten. Jeg vet hva den bunner i og skal ikke utdype den her. Jeg må lære meg å tåle støy fra mennesker. Det er vel en læringsprosess det også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.