onsdag 30. mai 2012

Ny jakke

I går ble det en ny jakke på meg (igjen...). Grunnen til dette kjøpet er litt "frysete". Jeg skulle inn til sentrum i går for å kjøpe noen smykkedeler. Dessverre såg jeg feil på gradestokken. Istedet for ute-temperaturen såg jeg på inne-temperaturen som viste 24 varmegrader. "Jippi!", tenkte jeg og tok på meg en rå-tynn jakke. Da jeg kom ut, var det iskaldt, men jeg hadde ikke tid til å stikke inn igjen. Så da jeg kom til byen, var det første jeg gjorde å kjøpe meg en litt varmere jakke. Det var litt vanskelig å finne da jeg ville kjøpe på salg og det var lite utvalg i den kategorien. Jeg fant hvertfall en jakke som var litt bedre enn den jeg hadde på meg. Dessuten kostet den bare 99,- på Kappahl.


Nå er ikke jeg blonde- eller rysjetypen, men denne jakken sitter som et skudd. Jeg vet hvertfall at når jeg skal til tannlegen senere idag (jada, jeg er ikke ferdig med tannlegen enda...), blir det en MYE varmere jakke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.