tirsdag 22. mai 2012

Kosedag

I dag var jeg en tur til byen for å treffe min svigerinne fra Fitjar. Det var kjempekoselig. Vi hadde oss en liten slabberas på Telegrafen før vi gikk for å kikke i butikker. Vi stakk innom Sorbet for å se på kjoler til bryllupet. Vi fant flere som kan være aktuelle til min niese, men hun må være med en tur til byen for å prøve. Hun er snart 12 år og vokser med rekordfart. Rart å tenke på at hun snart er mye høyere enn meg. Om 3 år er det konfirmasjon. Utrolig så fort tiden går.


Jeg hadde jo kameraet med meg, men husket jeg å ta bilder? Neida, surrete meg. Det ble hvertfall en deilig salat med foccacia på Telegrafen.


Jeg kom hjem ca 2130 og er utrolig trøtt. Skoene som jeg leitet etter i dag, er fremdeles forsvunnet. Til og med min kjære, som er et unikum når det gjelder å lete, har ikke klart å spore dem opp, så nå er det stor sorg i heimen. De er nok gått i bosset. Snufs...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.