lørdag 12. mai 2012

KAAAAALDT!!!!

At det går an, sier jeg bare. Nå har jeg fryst i hele dag og det ser ikke ut til å bli bedre. HVOR I SVARTE BLIR VARMEN AV??????? Jeg er så lei at jeg har lyst til å hyle. Det er litt sol ute, men det er så vidt. Dessuten er det bare 6 varmegrader. Brrrrr...
Jeg tror rett og slett at jeg ikke klarer å holde ut, hvis vi ikke får en skikkelig sommer i år. Jeg bruker fremdeles tjukke vinterjakker og strømpebukser i tillegg til tjukke, hjemmestrikkede sokker.


Nå har jeg holdt på med å printe ut invitasjonene til bryllupet samt menyen. Menyen og utseendet på invitasjonene legger jeg ut når gjestene i bryllupet har fått sine. Dere får bare smøre dere med tålmodighet litt til.

Det andre som står på programmet i dag, er rydding og pakking. Må nok en tur til Rosendal uken som kommer, men jeg kommer nok til å bare være der i noen dager. Jeg lengter sånn etter gutten min. Neste mandag skal neglene fikses på og så skal jeg til legen. Etter det kan jeg hendte han og ha han her en stund.
Gleder meg veldig til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.