onsdag 2. mai 2012

Vikar søkes

Det utlyses nå en ledig stilling som vikar. Jobben består av reiser inn til Bergen Sentrum, betalt av undertegnede samt å stille opp som undertegnedes dobbeltgjenger. Søker må tåle ubehag, smerter og evt. skjelvinger.
Vikartiden er fra og med i dag til 30. mai.

Søker på være ledig på fredag for å starte rotfyllingen. Denne rotfyllingen betaler vikaren selv...

Fra spøk ti alvor:
Jeg sitter her med en alvorlig tannpine. Jeg har strukket det ut så langt som det går, men nå er tannen så vond at jeg må gjøre noe med dette og "dette" består av ROTFYLLING. Skrekk og gru. Jeg har vært igjennom en sånn tidligere og det var både ubehagelig og ikke minst VONDT. Jeg håper virkelig at jeg enten får lystgass eller narkose.
Jeg har jo verdens greieste tannlege, så det er ikke det som er problemet. Problemet er at det hjelper ikke hvor grei tannlegen er når det kommer til rotfylling. Det gjør vondt uansett. Så det så.
Av og til skulle jeg ønske jeg var hund. De slipper hvertfall å være våkne under tannbehandlingen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.