lørdag 21. juli 2012

Bling bling - Skall selges

Fikk 3 nye bling bling skal til mobilen min i posten i dag. Synes det blå var utrolig stilig, men jeg er litt usikker på nr 2. Kanskje det er litt barnslig for en dame på min alder, selv om jeg bare er 14 i hodet. Hehe...
Jeg selger også et helt nytt og ubrukt skall. Dette er i sølv/hvitt og er utrolig fint til hvit mobil. Grunnen til at jeg selger dette, er at jeg har 2 stykker av akkurat dette skallet. Det var en feilleveranse fra nettbutikken.

Interessert?

 Litt usikker på dette...

Likte dette

Dette skallet er ubrukt og passer til
Samsung Galaxy S2
Pris kr 175,-
(førpris kr 199,-)
Send meg en melding på Facebook,
i kommentarfeltet under, eller

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.