lørdag 14. juli 2012

Så trist...

...i dag. Det er siste dagen vår her i Askersund og Moffe er begynt å pakke for hjemreisen. Det er et fenomen som gjentar seg år etter år. Vi har ikke før kommet fram før vi må dra igjen. Jeg lurer ofte på om det er en eller annen rar time lapse som skjer når vi er her. Hvorfor går tiden alltid fortere i Sverige??? Jeg har virkelig ikke lyst til å reise tilbake til Norge. Jeg føler så sterkt at det er her jeg hører til. Den samme følelsen har min kjære også. Vi fantaserer om å flytte til Sverige, men å drømme er en ting, å gjøre det er noe helt annet. Kanskje vi kan kjøpe en liten stuga som vi kan bruke til feriehus...?

If you cam dream it, you can do it...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.