tirsdag 31. juli 2012

Tannlege igjen

Jaha, så bærer det av gårde til tannlegen igjen. Jeg koste meg med spareribs i går og da jeg skulle bite av noe brusk, knakk det en bit fra ene fortanna. Det er så lite at man ikke kan se det hvis man ikke ser nøye etter, men det er en liten bit på ca 1 mm som står igjen og den biten er ganske skarp. Derfor blir det en ny tur til tannlegen. Grumff...


Jeg tror det er all brusdrikkingen som har gjort det. Jeg har drukket brus daglig siden jeg var liten pike, og jeg hadde bestemt meg for å slutte med dette når vi fikk ny bil. Jeg regnet med at det skulle bli i dag, men neida, det ble det ikke.
Jeg er fremdeles sur fordi den bilen glapp, men vi kan ikke gjøre noe med dette, hvis det ikke skjer noe veldig snart. Jeg tenker på at den fyren som kjøpte bilen ombestemmer seg, men det er vel en svært liten sannsynlighet for det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.