fredag 13. juli 2012

Nest siste dag

Sukk. Nå går det mot slutten av ferien. Det er så trist. I dag er det surt og kaldt ute. Jeg har vært ute og filmet litt for å ha minner som vi kan se på gjennom vinteren når vi venter på at det igjen skal bli sommer og vi kan sette nesa mot sør-øst igjen.

I dag dro vi til en koselig rasteplass, ikke langt fra Fagertärn. Der var det litt fotomotiv, men det blir ingen bilder akkurat nå pga at jeg ikke hadde med kompaktkameraet. Batteriet låg på lading. Jeg skal gå igang med å samle alle filmklippene når jeg kommer hjem. Forhåpentligvis klarer jeg å få lastet dem opp på bloggen min da. Jeg kommer også til å lage en dvd som min mann og jeg (fremdeles uvant det der...) kan se på.

Eller har det ikke skjedd så mye mer i dag. Det jeg shoppet for noen dager siden, vil bli lagt ut på bloggen når jeg kommer hjem igjen (når jeg har kommet meg fra den akutte depresjonen som jeg får hvert år etter at eg har kommet hjem fra ferien...).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.