søndag 1. juli 2012

God morgen §;o)

En ny fin dag. Forhåpentligvis...
Fancy morgenfrisyre

Neida, det blir en veldig travel dag i dag. Nå er det pakkingen for ferien som skal gjennomføres. Det er noe dritt. Pakkingen altså. Jeg skulle ønske det fantes profesjonelle koffert-pakkere som en kunne leiet inn. Jeg er elendig på pakking. Pakker alltid for mye.

Det ble en fantastisk dag i går sammen med tante-ungene og svigerinnen min. Vi var først en tur på Vil Vite-senteret. Det var så gøy at vi ble der i mange timer. Senere vil det muligens bli lagt ut både bilder og videoer derfra. Etterpå var vi en tur på Akvariet.
Jeg har sikkert nevnt det før, men jeg sier det igjen: STAKKARS DYR. Spesielt slangene (hva de har i Akvariet å gjøre, er uforståelig). De lå kveilet sammen fordi de ikke hadde nok plass til å strekke seg ut på og de var totalt passive. Det er greit nok med dyrehager, men FOR GUDS SKYLD gi de plass til å røre seg på.
Det var også små aper der i et lite bur. Hadde jeg ikke visst bedre skulle jeg tro at jeg var i en sør-amerikansk eller øst-europeisk dyrehage. Hvor er Mattilsynet og hvorfor tillates det at dyrene får så liten plass. Krokodillene/Alligatorene/Kaimanene hadde også lite plass. I tillegg var det stupmørkt inne i burene. Står det så dårlig til i Akvariet at de ikke har råd til å gi dyrene lys?

De eneste som hadde god plass, var faktisk de eksotiske fiskene. De er ganske artige dyr. De er like nysgjerrige på oss som vi er på dem. De kom bort til vindusruten for å kikke på oss mens vi kikket på dem.
Artige skapninger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.