mandag 23. juli 2012

Informasjon til nye lesere

For de som er nye her og lurer på hva som har skjedd med bildene i de tidligere innleggen, så vil jeg bare informere om at jeg holder på med å legge disse inn på nytt. Et eller annet har skjedd på bloggen slik at Blogger har slettet alle bildene som har vært på siden min. Det kommer flere bilder litt etter litt, så jeg håper at dere smører dere med tålmodighet.
Som takk for tålmodigheten vil det bli trukket ut en premie til de av dere som legger igjen kommentarer - enten her eller på Facebook-kontoen min.
Jeg har ikke premien helt klar enda, men jeg vil komme tilbake til den når jeg nærmer meg slutten på dette arbeidet. Det eneste jeg kan si, er at det blir sminkeprodukter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.