tirsdag 24. juli 2012

Nye sko

ENDELIG har jeg fått dem; de hvite skoene med glasshæl som jeg tror jeg har kastet. I dag kom det nye i posten og disse har jeg har jeg ventet på i noen måneder. Jeg bestilte først en gang, men da fikk jeg beskjed om at det var feil i lagerbeholdningen og at de derfor ikke kunne levere dem. Jeg har vært inne på Nelly hver dag for å sjekke om de var kommet inn, og for noen dager siden så jeg at de var lagt ut igjen.
Skoen er ganske store i str, men jeg polstrer med tykk såle og kippehæl, så det skal nok gå bra.


Samtidig bestilte jeg ett par til. Disse er skikkelig fine. Elsker blomstermønsteret. Jeg husker ikke hva de koster, men jeg måtte bare ha dem...

Fine, ikke sant?

I går var vi og trimmet på Ikea, bokstavelig talt. Det er blitt utrolig svært, men merkingen er dårlig. Er du ikke kjent, må du følge pilene i gulvet som fører deg gjennom alle avdelingene. Det finnes noe små skilt som viser snarveiene, men de er det ikke så lett å få med seg. Første gangen fant vi ikke Markedsplassen, men vi klarte omsider å finne den - etter litt leting...

Anyway. Vi kjøpte nye sofatrekk til Ektorp-sofaene vår samt 2 pledd. Når Oscaren kommer hit, er vi nødt til å ha tepper på siden trekkene er helt hvite. Jeg gleder meg til å få disse på. I morgen skal vi avgårde igjen og kjøpe gardiner (Kid interiør) og gulvteppe (Ikea).





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.