torsdag 5. juli 2012

Dag 2 i Askersund - SHOPPING!!!

I går var en kjempeartig dag. Det ble shopping for alle penga, bokstavelig talt. Jeg tror jeg handlet for over 1000 kroner. Fant blant annet et par sko med kilehæl, som var utrolig gode å gå i, MEN som vanlig var de litt for store. Jeg fikk takk i kippehæl i dag og nå sitter de sånn nogenlunde.


Som sagt gikk turen til Marieberg i går i tillegg til Rönneshytta, som er et råkoselig sted med en liten landhandel. Det var 23 varmegrader ute og SOL. Det er visst en sjeldenhet i Norge, men her har jeg følelsen av at den skinner konstant, selv når det regner. I dag er det like fint. Vi måtte en snartur til Marieberg igjen for å få tak i en neglefil. Glemte selvsagt å pakke den ned. I tillegg fikk jeg tak i enda et par sko, samme som de svarte, men disse er oransje og passer veldig fint til hippi-skjorten min (bilder kommer senere).

Resultat fra shoppingen i går:




Denne parfymen dufter himmelsk.
Jeg hadde litt problemer med å bestemme meg f
or hvilken Chanel jeg skulle ha og siden den var så dyr
(over 850,- svenske), måtte jeg nøye meg med en...

Papirvekter og magnet

Jeg falt fullstendig for denne lille tassen


Singlet med blonder
Jeg glemte også å pakke ned den jeg hadde hjemme.
Etter å ha shoppet noen timer, ble vi slitne (Moffe sliten av å shoppe??? Visste ikke at det gikk an en gang jeg...), så vi dro tilbake til hotellet og spiste middag samt slappet av litt. Jeg fikk lest litt i boken min også. Leser alltid mye når jeg er på ferie. Synes det er en fabelaktig måte å slappe av på.

Kalops

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.