torsdag 16. oktober 2014

Lime Lime...

I dag har jeg startet på limingen. Jeg er så full i lim på fingre og hender at jeg nesten er blitt løsemiddelskadet. Hehe.

Det er en mengde cabohoner som skal lages. Både med og uten tekst. Dagen i dag er forbeholdt de med tekst. Jeg er også begynt på ungdomssmykkene. Det blir spennende å se om de blir tatt godt imot. Hva som er på dem, får dere ikke se før de er klare til å bli lagt ut for salg, forhåpentligvis om ikke så altfor lenge...

Det er kjempegøy å holde på med å lage disse cabochonene. Jeg husker at da jeg hadde lært dette, klarte jeg ikke å stoppe å lage disse smykkedelene. Jeg fikk helt dilla på det og laget maaange forskjellige. Det som er gøy med disse, er at det bare er fantasien som setter grenser for hvilke motiv du vil bruke. Tekster er kjempestilig. Jeg laget et med tekster fra juleevangeliet. Det ble faktisk ganske fint, tro det eller ei.

Bestillingene
Det øker på og øker på og prestasjonsangsten øker i takt med bestillingene som kommer inn. Jeg fikk ikke med hele listen, så jeg tok bare med summen og antallet som bestillingene er kommet opp i.

Listen er lengre enn det som vises her, men som dere ser av de omringete tallene, er nå antallet 71 og estimert donasjon til Dyrebeskyttelsen Norge er foreløpig kommet opp i over 11 000 kroner.

Etterhvert som jeg setter sammen smykkene, regner jeg med at det kommer til å gå automatikk i dette og at det derfor vil gli ganske så lett. Min mann har tilbudt seg å hjelpe meg. Hadde jeg bare hatt noen smykkelagende søsken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.