lørdag 18. oktober 2014

Månedens Negler

I går var jeg en tur til Aurora på Nails For You for å fornye neglene. Denne gangen ble de brune m/gull. Mønsteret på ringfingrene er tartan. Det er litt vanskelig å se pga glitteret, men det er kjempenydelig. Jeg har allerede bestemt meg for hva jeg skal ha neste gang. Det blir lilla også med et tartan-mønster, men da skal jeg droppe glitteret og bare la det vakre mønsteret skinne gjennom.

Det ser ut som om det er noe glitter som er borte, men dette er bare lyset som spiller deg et lite puss. Det er edderkoppnett-tynne linjer med glitter og det er ikke lett å få tydelig når man fotograferer. Jeg synes hvertfall at de er blitt kjempefine og er storfornøyd som alltid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.