mandag 6. oktober 2014

Full Stopp!


Nå er det fullstendig stopp på forhåndsbestillingene. Jeg har fått 60 bestillinger som er grensen for hvor mange jeg klarer å lage til jul. Det har kommet noen til, men de må vente til jeg har laget ferdig de smykkene som nå er forhåndsbestilt.

Jeg satte, som dere vet, fristen til 1. november, men innså i går kveld at det ikke kom til å gå. Når det kom SÅ mange bestillinger, satt jeg en ny frist til den 12. oktober, men var nødt til å stoppe den også.

Jeg sliter med FlinkPike-syndromet og jeg vil jo gjøre alle til lags, men nå må jeg altså skuffe noen, men jeg håper at de forstår at jeg ikke kan påta meg mer. Jeg planlegger jo ungdomssmykker også, men om DET blir noe av før jul, må fuglene vite.

I dag ble det sendt 3 smykker og jeg håper at mottakerne liker smykkene som de får. Jeg er alltid nervøs når jeg sender smykker avgård. Jeg vil jo gjerne at de skal være fornøyd.
Det ble også bestilt 35 sølvrever, 35 gullrever og 20 hvite rever som jeg regner med å få om en måneds tid. Jeg har i tillegg bestilt svart, syntetisk skinnsnor.

Jeg håper virkelig at jeg får disse i god tid. Det har hendt at det har tatt 2 (!) måneder før jeg har fått de bestilte varene og noen ganger dukker de ikke opp i det hele tatt, så nå går jeg rundt og er stresset pga dette.

Den estimerte summen som skal doneres til Dyrebeskyttelsen, er kr 9 350,-. Nå er jo ikke denne summen sikker da det alltid er noen som ombestemmer seg og det har de lov til å gjøre. Hos meg følger vi norsk lov.

Det blir hvertfall spennende om jeg klarer å få ut disse smykkene i tide.

Den som lever får se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.