torsdag 16. oktober 2014

Pynt til småpikene

De 2 siste dagen har jeg laget litt ørepynt til småpikene. Nå har jo ikke jeg småpiker, ikke store heller for den del, men det er gøy å lage barnesmykker likevel.

Disse 3 øredobbene består av sukkerstang, julegaver og julestjerner. De er ikke så store, men de kan også brukes av voksne. Jeg er ikke helt fornøyd med fotograferinen, men det får nå stå sin prøve. Øredobbene er lagt ut for salg på butikken min, men hvis du ikke har Epla-konto, kan du sende meg en bestilling på e-post. Kontaktinformasjonen finner du under fanen "Kontakt" i raden over her.

Alle øredobbene koster kr 55,- + porto på kr 10,-. Jeg har bare 3 par av julegavene, 1 par av sukkerstengene og 1 par med julestjerner.

Og det er som vanlig:
Første mann til mølla 



2 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er, masse fint du lager syns jeg :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Begynner å komme i julestemning av alle smykkene jeg har lagt ut den siste tiden...

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.