søndag 5. oktober 2014

Oida! Så gøy!

Hjelp! Hva har jeg gitt meg utpå nå da?

Etter at jeg annonserte forhåndsbestilling for vel en time siden, har bestillingene strømmet inn like fort som vannet renner gjennom et dørslag. Jeg regnet med at det kanskje kunne komme inn 10 bestillinger på ca 20 smykker, men hittil er det kommet inn 14 bestillinger på 38 smykker. Jeg håper virkelig at leverandøren har mange på lager.

Jeg gleder meg til å gå igang, men det kommer til å bli tøft. Jeg er jo bare en person og jeg har bare 2 armer, hvertfall sist jeg sjekket. Det som er kjempegøy, er at summen av forhåndsbestillingene har kommet opp i kr 5 925,- og det håper jeg at Dyrebeskyttelsen Norge blir glad for. 

Det er utrolig gøy og en stor ære at noen vil kjøpe smykkene mine og være med på å støtte kampen mot pelsdyroppdrett. Jeg er så glad for at jeg kan være med og bidra i denne kampen. Engasjementet mitt har kommet gradvis. Jeg har jo alltid vært opptatt av dyrs rettigheter, men ikke på langt nær så engasjert som jeg er nå.

Nå sitter jeg og hopper opp og ned i stolen. Jeg skal bestille revene i dag eller i morgen og jeg gleer meg til å gå igang. Jeg håper jeg bestiller nok, men det er typisk meg å tenke slik. Jeg har en lei tendens til å overdrive både når det kommer til passelig mengde mat til gjestene og mengden av smykkedeler.

Ha en kjempefin søndagskveld så lenge §:o)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.