fredag 3. oktober 2014

Så er revene for salg igjen...

Nå er smykkene lagt ut for salg igjen på butikken til Moffelitens Verden. Det er 5 smykker, så her gjelder det å være først til mølla. Jeg har hatt en mengde henvendelser på disse smykkene.

Jeg har jobbet og jobbet de siste dagene og har nesten ikke hatt tid til å puste. Det er ikke så mange smykker, men det er regnskap som skal føres og det er fort gjort å gjøre feil. Det oppdaget jeg plutselig i natt...

Jeg lå i sengen og hadde planer om å sove. Plutselig hoppet jeg i sengen. HVOR ER SMYKKENE SOM JEG SKULLE LEGGE UT FOR SALG I DAG??? Jeg hadde laget dem ferdig, siden jeg blir opptatt med andre ting fremover, men husket ikke hvor jeg la dem.

Jeg hoppet ut av sengen i full panikk og rev dynen av min kjære, mens jeg spurte:

"HAR DU SETT REVENE MINEEEE???!!!"

Nei, det hadde han ikke og jeg begynte å hyperventilere og løpe vilt rundt i leiligheten og løftet på alt som kunne tenkes å ligge oppå denne esken med rever, uten å finne dem. Jeg så i kjøleskapet, fryseboksen, klesskapet, utstyrskuffene, boden, badet, gangen, diverse hyller, men nei, revene var og ble borte.

I fortvilelse sendte jeg en beskjed til lederen for DBN Oslo og Akershus om at en "feil" var oppstått (våget ikke si at jeg hadde rotet dem bort...)

Midt i letingen fikk jeg føling og måtte sette meg ned for å drikke saft og spise en skive. Etter en stund begynte min vaklete hjerne å virke og jeg kom på at kanskje, KANSKJE lå revene blant de smykkedelene som jeg skal selge og det gjorde de. Jeg følte meg som et nepehode da jeg IGJEN måtte skrive til lederen for DBN og si at "feilen" nå var rettet opp.

Nå føler jeg meg ultra-teit og er redd for at folk skal synes jeg er uprofesjonell, men jeg sier til meg selv at det er lov å gjøre feil.

Det er det, men bare ikke for meg.

Jeg får begynne å trene hjernen opp til å huske hvor jeg legger tingene.

Det blir ikke lett...

4 kommentarer:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.