lørdag 1. oktober 2011

Litt ferdig

Så har vi fått montert ett nattbord. Må innrømme at det ble ganske fint da. I går kveld var vi på Ikea for å kjøpe lamper. Vi er ikke helt enig med oss selv om vi  skal ha lamper over sengen også. Siden det idiotiske forbudet mot sterke lyspærer, er det litt mørkt for mine øyne. Jeg har hatt en god del laserbehandling pga netthinneløsning, derfor er jeg avhengig av godt lys.




Jeg klarte også å få alfabetisert dvd'ene, så nå slipper vi å lete oss i hjel etter den riktige filmen.

I dag blir det vasking på badet for min del. Vi skal ta ut alt som står i baderomsskapet og sortere det. Vi damer trenger jo god skap-plass med alle remediene vi har. Vi har også planer om å ta en fototur i helgen. Det hadde vært godt å få fotografert litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.