tirsdag 19. februar 2013

Nye negler

Det er lenge siden jeg oppdaterte noe skikkelig her på bloggen. Årsaken er at jeg har vært ganske så sliten og nedfor. Er litt redd for at det nærmer seg en depresjon. De som kjenner meg vet at jeg er bipolar 2 og selv om jeg får medisiner som hjelper meg noe helt enormt, blir jeg allikevel deprimert innimellom. Jeg regner med at det er vinteren som gjør det. Det er så grått og trist og ikke minst SKITTENT ute. Det blir jo lysere for hver dag som går, så det er nå en liten trøst.

I dag var jeg en tur til NAILS FOR YOU for å få fikset neglene. Synes de ble kjempefine. Prisen var heller ikke så galen. Jeg trengte virkelig å få fikset dem. Jeg klarte å knekke en og få hakk i to av dem. Det er ikke neglesalongen sin skyld at de knekker. De setter på virkelig gode, solide negler som holder. Jeg må nok skylde på meg selv. Det er ikke så helt lett når jeg holder på med smykkelaging.


Søte, ikke sant?

De hvite feltene mellom bøyen på fingrene
og neglen er vitiligo, som er tap av pigment.

Det ble også en god del shopping. Jeg skal legge ut bilder i morgen, hvis jeg får tid. Jeg kjøpte bl a en klokkering på Glitter. Har ventet og ventet på at de skulle få den inn igjen. Den var ikke så dyr heller. Kostet bare 99 kroner. Den er kanskje i største laget til de korte fingrene mine, men jeg liker den lell. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.