onsdag 27. februar 2013

Trenger hjelp til nytt prosjekt...

Mens jeg holder på med luen til min mor, har jeg valgt å starte på en genser til meg selv. Denne genseren er helt enkel. Ikke noe mønster. Jeg har så lyst til å lære å strikke et ordentlig plagg, men har et større problem:

Jeg klarer ikke å "lese" strikkeoppskriftene!!!

Det vil si, jeg forstår dem ikke. Det gjelder både avslutning på genserene, strikke hals, avslutning på ermene samt MONTERING.

Ikke kjenner jeg noen som strikker heller. Skulle så gjerne lært meg dette. Er så lei av å strikke luer og skjerf nå. Jeg elsker å lære nye ting og jeg husker hvor jeg slet for å lære meg mønsteret på kongekjeder, men etter mye lesing og Youtube, fikk jeg det til. Saken er at jeg har lest og lest og studert Youtube når det kommer til dette med gensere også, og er ikke blitt klokere. Heller tvert imot. Jeg er mer forvirret et noen gang.

Er det noen som kan hjelpe meg eller vet om noen som kan vise meg fremgangsmåten...? Hvis det er noen der ute, kommer jeg til å bli kjempeglad og skal ikke se bortfra at de kan vente seg en gave.

Tips: Galleriet, Bergen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.